Usuari: Invitat  ]
Nom:
Codi accés:
Accés automàtic
Afegeix-me a la llista d´usuaris actius
  No

Has oblidat la clau d´accés? | Registrar-se
Enquesta
Quina creieu que és la millor composició de Josep Maria Tarridas?
]25.0%(1)
]25.0%(1)
]25.0%(1)
]25.0%(1)

Anar a enquesta i comentaris

Cercador  ]

Cercar al fòrum:
Totes les paraules
Qualsevol paraula
Frase

Activitat en línia  ]
Visitants actuals: 5
Visitant(s): 5
Usuari(s) registrat(s): 0
Membres: 344
El darrer usuari registrat és Tere
Usuaris d´avui: 0 
No se n´ha trobat cap

Consultes
 Fòrum sardanista » Consultes
Assumpte Tema: La Sardana i el Ball de gitanes Respondre missatgePublicar nou tema
Anar al fòrum  
Autor
Missatge Tema previ | Següent tema 
Desconnectat gitaseron
Forumaire esporàdic

Forumaire esporàdic

Alta: 03-Març-2010
Missatges: 3
Publicat: 03-Març-2010 a les 2:38pm Citar gitaseron

Bon dia,

Sóc la Lluïsa de la Colla de Gitanes de Santa Eulàlia de Ronçana.

Donar-vos les gràcies perquè amb el fòrum he trobat una sarda de la Pau del Joan Aulés i Sabartés. Hem trobat un CD Arrels de Catalunya 2, on la peça està cantat.

Ara tenim un nou problema: Volem que la coral del nostre poble canti aquesta peça i ens agradaria localitzar la partitura.

Algú sap com ho puc aconseguir.

La Causa és molt noble. Farem un taller de sardanes, i el dia 12 la volem ballar en II trobada infantil de colles de gitanes. Volem lligar, cultura i pau alhora.

Qualsevol pista ens anirà molt bé.

Gràcies!!

Tornar al principi Versió per Imprimir Veure gitaseron's Perfil Buscar altres missatges publicats per gitaseron

Desconnectat vimabo
Forumaire MOLT freqüent

Forumaire MOLT freqüent

Alta: 14-Novembre-2005
Missatges: 145
Publicat: 03-Març-2010 a les 4:23pm Citar vimabo

Hola Lluisa, la lletra d'aquesta sardana, la pots trobar aqui mateix si pitxes base de dades i demanes sardana de la Pau, o nomes posan , Pau et sortiran totes les sardanes, que porten Pau, seguidament cap a la dreta, posa enregistraments i a sota lletra, si picas lletra la tens tota allà escrita.

Espero que et vagi bé aquesta informació

Carme
Tornar al principi Versió per Imprimir Veure vimabo's Perfil Buscar altres missatges publicats per vimabo

Desconnectat joan aranda (FSC)
Forumaire MOLT freqüent
Foto

Forumaire MOLT freqüent

Alta: 25-Novembre-2005
Missatges: 105
Publicat: 04-Març-2010 a les 12:00am Citar joan aranda (FSC)

Com diu la Carme, la lletra surt a Boig per la sardana. Concretament, l'enllaç directe a aquesta lletra és http://boig.sardanista.cat/llistat3.asp?sardana=7231&id= 13 .

De tota manera, entenc que el que us interessa ara és trobar la partitura i, dissortadament, a Boig per la sardana no hi és.

Benvolguts forumaires: algú sap com trobar-la? Jo per la meva banda, preguntaré a la Federació.

Si no ens en sortim, seguint el procediment descrit per la Carme es pot accedir a altres sardanes relacionades amb la pau de les quals sí hi ha les particel·les i, potser, la partitura general. Entenc que no és el que voleu, però sempre és bo tenir un "pla B", per si de cas.

Desconnectat gitaseron
Forumaire esporàdic

Forumaire esporàdic

Alta: 03-Març-2010
Missatges: 3
Publicat: 04-Març-2010 a les 9:51am Citar gitaseron

Gràcies, ja he consultat a la federació...la lletra la tinc perquè hi és a la base de dades.

Com a experts: Quina sardana CANTADA que parli de la Pau i que tingui partitura puc triar?

Moltes gràcies per la inmediatessa...sou genials.

Estic lligant el tema de la "sardana de la pau" amb un projecte de subvenció!!!

Tornar al principi Versió per Imprimir Veure gitaseron's Perfil Buscar altres missatges publicats per gitaseron

Desconnectat vmaheux
Forumaire freqüent

Forumaire freqüent

Alta: 06-Març-2006
Missatges: 23
Publicat: 04-Març-2010 a les 11:09pm Citar vmaheux

Bona nit,

Si les particel·les que esteu buscant són les de la "Sardana de la pau" d'en Joan Aulés i Sabartés, potser us puc ajudar; fa un temps vaig necessitar parlar personalment amb aquest compositor, i per a trobar-ne el telèfon em vaig adreçar a una de les editores discogràfiques que havien enregistrat discos de sardanes per ell. Desgraciadament no vaig conservar el número del Sr. Aulés, però sí el de la discogràfica, Mediterraneo Music Latino S.L., que és el 93-3092121; allà demaneu si us poden facilitar el telèfon de la persona que ha fet enregistraments de sardanes, i suposo que no tindreu cap problema.
  Sento proporcionar una informació a mitges però, és allò que passa: quan has fet servir un telèfon que en principi ja no necessitaràs, l'esborres i no penses que a algú altre un dia li pot fer falta. Una abraçada i bona sort!,

Víctor Martínez

Tornar al principi Versió per Imprimir Veure vmaheux's Perfil Buscar altres missatges publicats per vmaheux

Anar al fòrum  

Si vols escriure una resposta, primer cal entrar com usuari registrat
Si no estàs registrat, primer cal registrar-se

Respondre missatgePublicar nou tema

]
Versió per Imprimir Versió per Imprimir
Tu no pots publicar nous temes en aquest fòrum
Tu no pots respondre a temes en aquest fòrum
Tu no pots esborrar missatges en aquest fòrum
Tu no pots modificar els teus missatges en aquest fòrum
Tu no pots crear enquestes en aquest fòrum
Tu no pots votar en enquestes en aquest fòrum