Agraïm la imaginació i les ganes de gresca que heu demostrat uns quants usuaris habituals d'aquest fòrum, publicant diverses notícies falses durant el dia d'ahir, festivitat dels Sants Innocents.
Amb intenció de seguir amb el joc, us proposem una enquesta on votar quina d'aquelles notícies falses us ha agradat més. La mantindrem oberta fins al dia de Reis.
No hi haurà cap premi per a l'autor de la millor innocentada, però donen ganes de regalar-li un parell d'entrades per al Concert d'Any Nou de Viena de l'any passat! Aquell on, segons va anunciar en Preisner durant el dia dels Sants Innocents del 2006, l'Orquestra Filarmònica de Viena compartia escenari amb la Principal de La Bisbal (veure notícia).
Nosaltres, alhora, tancarem la possibilitat de debat sobre aquests temes falsos. No fos cas que d'aquí un temps, algú els llegís sense adonar-se de la data de publicació i hi respongués seriosament.
Vot clar per al Víctor (vmaheux). La broma és tant recargolada com moltes altres, però en Víctor ha fet una autèntica obra d'art falsificant una eliminatòria de La Sardana de l'Any i publicant-la en una pàgina web. El resultat és d'allò més enginyós.
Aprofito, però, per a recordar-vos a tots, que el concurs de debò descansa durant dos caps de setmana. La 16ª eliminatòria real començarà el 12 de Gener. Per tant, no us deixeu prendre el pèl, eh?
__________________ Quan cal actuar, el millor que pots fer és emprendre l'acció correcta, el segon millor que pots fer és emprendre l'acció incorrecta, i el pitjor que pots fer és no fer res (Theodore Roosevelt)
Tot i que jo sóc autora d'una innocentada, voto clarament per la 16 elim. de la sardana de l'any. En Víctor ha fet una molt bona feina, tant per publicar-ho en una pàgina web, com per la facilitat en poder-hi caure, ja que la sardana de l'any real, no s'ha radiat enlloc.
Víctor, moltes felicitats !!
Per cert, quina sardana ha resultat la guanyadora?
Jo també voto la Inocentada d'en Víctor. Estava molt "currada". I també hi vaig caure de quatre grapes. Només quan vaig obrir l'arxiu descarregat vaig adonar-me'n de tot plegat.
Pobre Joaquim, una mica més i li ve un patatús. La veritat és que en Víctor no anava desencaminat i sí que té raó en el fet de que l'eliminatòria 16 ja està penjada en algun lloc de la xarxa. En el món sardanista també hi ha pirates informàtics que tot ho troben.
Tu no pots publicar nous temes en aquest fòrum Tu no pots respondre a temes en aquest fòrum Tu no pots esborrar missatges en aquest fòrum Tu no pots modificar els teus missatges en aquest fòrum Tu no pots crear enquestes en aquest fòrum Tu no pots votar en enquestes en aquest fòrum